Earn the crown:

Att sakna sådär mycket att det gör ont överallt. För det är det jag gör hela tiden. Jag saknar mina absoluta favoritmänniskor i hela världen för att dom inte är här och för att jag får alldeles för lite tid med dom.
Och jag saknar The Ark. Äckligt mycket. Och jag hatar att det känns överallt att tiden bara rinner iväg.

Påsklovet är snart slut. Och jag spenderar dagen med att sitta här och le åt The Ark-intervjuer. För att. Och planera sommarens konserter. Jag behöver dom... Särskilt den här jävla veckan.
Pratade med Anji i telefon igår och är mycketmycket mer positiv nu, seriöst. Hon är nog mitt lyckopiller.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Angelica

<3 Allt löser sig, allt kommer bli helt grymt jävla asbäst. Lovar.

2011-04-24 @ 15:51:36

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0