I gotta get a hobby, something soothing for my soul:

Mycket har hänt. Saker som jag inte orkar skriva om, men som dom flesta som läser här redan vet. Jag fokuserar helt på Ark. Och nu menar jag det verkligen - det är på missbruksnivå. Så fort jag får chansen lyssnar jag på dom, kollar videos, planerar. Är lite rädd att jag kommer tjata ut dom, fast tror knappt det är möjligt. Inte efter snart 4 år.

Jag har lite ont i hjärtat. Men det är väl så, det gör lite ont ibland som min kära kompis brukar säga. Man måste helt enkelt förlika sig med det man inte kan ändra på. Som min största förebild säger. Nothing lasts forever in my dreams. Som ett av mina favoritband sjunger i en låt.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: puss <3

du klarar allt sötis <3

2011-04-29 @ 16:56:26

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0