How low can we go?:

TJENIXEN
Ja, kära någon. Om 16 dagar och 23 timmar ungefär så är jag på Ark, åh. Känns så skumt att det inte är längre, för det brukar alltid vara evigheter. HEHEHE. Kul att mitt liv cirkulerar så himla mycket runt dom atm att det är det enda jag kan tänka på och det enda jag vill prata om FÖRLÅT VÄRLDEN CAN'T STOP MYSELF.

I helgen kommer förhoppningsvis Coffe hit, eller ja. Gör han inte det ska jag tvinga honom. Måste få gosa och måste få snacka med honom. Har även fått en fotoidé och sådär. MEN VET DOCK INTE OM DEN ÄR OMÖJLIG - kan vara ganska för mycket kallt. Men vore kul. Seriöst BLI HELG NU. Och nej jag kommer inte sluta använda stora bokstäver. Och inte sluta säga fucking heller för fuckingfitttävlingsfuckinghelvetet svarar inte på mitt uppknullade fucking mail. Är kewl.

Sådär, ska ringa Coffe. HERÅ.


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Aino

Går de inte att ringa? ;(

2011-03-16 @ 23:24:00
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0