Star oh star, you shine so bright, won't you grant me one small wish tonight, that I won't die on this destructive path of mine:


Fina vi är. I typ maj?

Jag har så jävla tråkigt atm, sitter och lyssnar på min evighetslånga spotify-lista och ah. Det är i princip det jag gör. Ska spela lite Halo snart, för det äger. Och kolla tågtider för imorgon drar jag till Göteborg. WOHO!

EDIT: Tog bort listan som var över en mil. Den var ändå ful.
För alla er som (HAHA låter som jag har 29923 läsare, men ja) vill veta vad jag gjort idag:
i n g e n t i n g. Det var tråkigt och jag har fortfarande astråkit.
Så ifall någon (TYP ANJI KANSKE????) vill skriva ett roligt sms eller göra nåt annat hjärndött med mig typ nu eller sen eller när fan som helst så snäll görneeeeeee!

Hejdå /kollar Jonas Gardell-videor på youtube.

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0