You need people like me:

HALLÅ
Nu sitter jag vid en dator iallafall. Och det är ju rätt bra.
Nämnde jag att jag skrev nationella proven igår? Det var ju en skrivuppgift och jag skrev en krönika. Gissa vad jag skrev om? The Ark. ÖH NEHE SKÅJARUMEMÄJELLUR??? Men det blev nog rätt bra faktiskt. Hoppas jag. (Men kan inte berätta vilket tema det var utan att känna mig som världens fjolla, så ah hahahaha eh)

JAG HAR LOV NU (Jag vet att Anji är avundsjuk, hahhaa norrland alltså) och det känns fett!
Jag tänkte spendera så mycket tid jag kan hemma vid Halo, Misfits, fet musik, under mitt täcke och så ska jag träffa folk. Fast det skrev jag ju förut idag (glömde eehehhehe). Jag tänkte gå och lägga mig snart, så godnatt. Och tummen upp för mitt seriösa inlägg.


Hade ingen annan bild på den här datorn ehehe. Men man kan ju iallfall skratta åt att ingen ser normal ut på bilden :')

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Jejje

Jag skrev en novell (a) Hade aldrigorkat skriva en krönika eller liknande x''D

2011-02-12 @ 10:52:40
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: sandra

tror jag också skrev novell när vi gjorde nationella : DD

2011-02-12 @ 17:00:13
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0