You and me, we're in this together now:


Ja, gillar hur snygg man kan vara och vilken fantastisk fantasi man kan ha. Helt otroligt.

Jag sitter här igen. Borde plugga. Men det gör jag ju aldrig nu för tiden. Vilken dålig människa jag är. Tänkte skriva fysik som skulle varit inlämnad förra veckan. Är värdelös på det.

Gick nyss en promenad med mamma. Det var skönt. Ska äta muffins nu. För jag är starkt emot bikinikroppen 2011. Nej men seriöst, vafan sluta nu. Ni är fina som ni är. Beauty is the beast and you better believe it.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Ellie

Haha, bilden är ju skitskön :D

2011-03-04 @ 16:27:07
URL/Bloggadress: http://lilljesus.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0