Jag låter dig avsky mig, det gör mig tydlig igen:



Gammal bild från sommaren. Ett fint ögonblick som ingen kommer förstå. Men det spelar ingen roll.

Jag har blivit med smörgåsgrill och kan därmed göra alldeles egna toasts! Så kom hit och ät med mig?
Dagen har sugit så jävla mycket och jag vet inte om det beror på mens, eller på något annat. Men jag är inte på humör för någonting. Jag har ont i hjärnan och imorgon har jag Nationella Proven i svenska. Woho.
Mina inlägg blir bara osammanhängande och tråkiga och jag vet inte varför jag skriver egentligen? HM. Ja. Hejdå.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Jejje

jag har också en smörgåsgrill : DD

2011-02-07 @ 21:14:34
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

Jag vill äta toast! Isak har förstört våran :(

2011-02-08 @ 09:05:16
Postat av könsrockaren: Jejje

SV: men ååh! Typiskt! :o Vilka datum är du borta? ;D

2011-02-08 @ 16:57:57
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0