I never wanted to become one of them:

Jag vet att det inte spelar någon roll, jag kommer inte räcka till.
Och jag kommer aldrig duga för dom. Jag vet ju det. Men ändå kan jag inte låta bli att tänka att "om jag gör så här kanske dom...".
Nej, Rebecka. Det kommer inte hända. Det kommer aldrig hända.
Du är för dålig BRA för dom.

The Ark är mina allra bästa kompisar just nu, igår, imorgon och föralltid.
För dom säger till mig att jag är en superstar, att jag är en vacker idiot, att jag ska göra det jag själv känner för och skita i vad andra säger. Jag duger för Ark.

För varför ska jag bry mig om dom?

'Cause I never wanted to become one of them.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Ellie

Svar: Tack för listorna. Hittade Ramones och blev helt såld. Hade glömt bort dem.

2011-02-17 @ 20:08:17
URL/Bloggadress: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

Du är bäst

2011-02-17 @ 21:26:46
Postat av könsrockaren: Aino

Du är fin.

2011-02-17 @ 21:34:55
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0