I have never been mean, never been as bad as it may have seemed:

Jag borde plugga. Borde göra 293398 andra saker också, men det gör jag inte. För det suger/är tråkigt/jag kommer på något som är roligare hela tiden. Bakade en sockerkaka förut, den ser helt perfekt ut! Hoppas den är god. Eller det spelar ju egentligen ingen roll, ska sälja den ändå.

Imorgon kommer jag inte ha något liv, för jag ska sitta i skolan till klockan är 19. HMz.
Känns inte askul faktiskt. Så känn er helt fria att smsa. Och jag är på sämst humör, har varit det i två dagar nu.
Men jag har börjat läsa i en bok om hur man förbättrar sin självkänsla (wahwah ja jag har dålig självkänsla). Är peppad!

Det blir bara en konsert i vår (om jag inte skulle råka hitta en ungdomsbiljett till Göteborg, lär ju hända), men det känns okej ändå. Eller ja, jag försöker få det till okej. Men om dom spelar "Radical" är det fan mer än okej, för då kan jag dö lycklig. Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen - spelar The Ark "The most radical thing to do" live i år och jag får se den kan jag fan dö lycklig.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Aino

Radical är perfektion.

2011-02-08 @ 22:36:47
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: sandra

de lär ju spela den eftersom de repade in den..? : DDDDDDDD

2011-02-08 @ 23:16:08
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

RaaaAAAAAAAAAdicaaaaAAAAl

2011-02-09 @ 07:27:44
Postat av könsrockaren: emelie

Men dom repade ju den, såatt ;)

2011-02-09 @ 12:42:24

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0