And I was a hand granade that never stopped exploding:



Jag är tre linnen, ett par jeansleggings och ett par trosor rikare!! Och typ femtioelvatusenetthundrasjuttioåtta Misfits-gifs rikare. AWESOME. (Ehehe, ska sluta tjata. Nångång)

Frågor

Ditt fullständiga namn: Rebecka (säger aldrig mitt efternamn)
En hemlighet du nu tänker berätta: öh nej
En vän du älskar: Älskar väl alla mina vänner
Någonting du vill ändra i världen: HMM, finns mycket
En dag du alltid kommer minnas: Finns många, 15 maj 2010, 18 augusti 2010
Någonting du ser fram emot: The Ark i Helsingborg!
En vän som vet mer om dig: Än vem? Vad? Men Coffe och du är verkligen precis som jag då.
Någon/något du skulle dö för: The Ark

Ärlighet
Har du rökt: Yes
Har du sagt hora till en lärare: Nej, inte till någon lärare.
Har du legat på sjukhus pga narkotika: Nej
Har du svikit någon: Mja
Har du tänkt tanken att mörda någon: Haha nej, bara velat att folk ska dö EHEHE.

Framtid

Vill du ha barn: Kanske
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för gymnasium: Jag tror det.
Finns det någonting du vill göra innan du dör: Jo
Är det någonting du vill undvika: Men ja, situationer, äckelmänniskor, äckelplatser. 

Kärlek
Tar du kärleken på allvar: Såklart.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Tror du någon kan leva med samma person resten av livet: Ja, klart?
Har du vart tsm med någon som du trott att du ska gifta dig och ha barn med: Nej, har inte tänkt så långt hah
Är du singel: Nej.
Vill du vara tillsammans med någon: Jag är tillsammans med någon, men ja.

Rädsla
Känner du att någon går för långt ibland: Jaa
Har du känt att någon förföljer dig: Väääldigt ofta
Har du blivit överfallen någongång: Eh nej
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ja.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Ja, tror jag verkligen.
Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel: Folk uppfattar mig redan fel.

Lycka
En enda fråga, Är du lycklig: Nej, inte 100%. Är lycklig i vissa stunder, ställen och med speciella personer.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

HAHAHAH, bilden <33333

fatta vad vi ska prata om misfits och kolla på underbara gifs på onsdag :''))) och se på cherrybomb!

2011-02-13 @ 18:42:26
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Aino

Åh, Ark i Helsingborg, längtar <3

2011-02-13 @ 19:10:37
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: järnspöken

Rebecka är ett fint namn :)

(jag heter Rebecca)

2011-02-17 @ 00:33:56
URL/Bloggadress: http://lallabecca.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0