Promise me you won't leave my side:

Helgen var perfekt nästan. Finns egentligen inga ord.
Jag sov hos Coffe, vi spelade spel, gosade och myste. Vi var hemma hos hans farmor också.
Och på söndagen firade vi honom eftersom han fyllde 16 (stora_killen!).
Det var trevligt, träffade massa folk jag inte träffat på väldigt länge.

Det värsta var när jag satt på rese och väntade på tåget hem sen. Satt och lyssnade på Ark och allt var kaos. (Hatar SJ, hatar Västtrafik) Usch usch. Men det gick bra, och kaoset gick över jag satt på bussen hem sen.
Peppar Nicke på onsdag genom att lyssna Backyard. ÅH SAKNAR DOM. Ska bli kul att få se honom igen.


The worst is yet to come


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0