You're my weakness:

HALLU
Idag har min väska ankommit och den är superfin! Ser ännu mer fram emot lördag nu, hehe. Alltså omg, det är på lördag. Jag ska se Ark då. Och det är liksom The Ark. Och jag vet hur sjukt thearkfan_95 jag låter nu. Men det är helt galet underbart och hihihihihihih. (Fnisset betyder att jag börjar bli nervös, haha)

Idag var det meningen att jag skulle åka till Skövde och umgås med snygg-Eme. Men mitt jävla fitt-tåg kom aldrig. Jag, Olivia och Johanna satt och väntade i nästan en timme, sen tog vi bussen till stan och då hade alla tåg till Skövde redan gått. Kul. Men vi gjorde det bästa av situationen och tog en pizza i Falköping istället och bara pratade. Det var trevligt och rätt värt ändå.

Färgade håret igår, fast blev inte så bra. Är inte rött, utan mer sådär.. fes-rött. Öhöh. Men w/e, bättre än innan iallafall!

Och öh ah. The Ark på lördag VISSTE NI DET ELLER?

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

jag ska se ark typ ensam på söndag :''))) och stå på en jävla läktarjävel. är inte direkt pepp... heh.

2011-03-30 @ 08:22:10
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Ellie

Det är helt okej att vara thearkfan_95, det är ju ändå The Ark :D

2011-03-30 @ 15:54:49
URL/Bloggadress: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Jonna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 21:29:53
URL/Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0