Whatever happened to the funky race?:

HALLOJ
Tradera är världens bästa hemsida. Har hittat min supersnygga framtida konsertväska (20 cm lång, 13 cm bred och finfinfin), min heta framtida skinnjacka (awesome!), mina framtida bootstraps (aahh aktionen går ut idag) och massa annat. Haha, mitt liv kommer i fortsättningen gå ut på att hålla kolla på alla aktioner. Älskareee.

Jag är så äckelless på min skola atm. Seriöst - jag går bara omkring och gnäller och klagar på hur värdelös skolan är och hur mycket jag hatar den. Kul va. Men imorgon har jag studiedag och det äger.
Började förresten gråta när jag hörde "It takes a fool to remain sane". Överkänslig_chey.

Ska duscha nu.
HEJDå

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0