We're only in it for the drugs:

HEJSAN
Idag har det varit jättefint väder och har varit på riktigt bra humör! Har dock ett gosbehov som växt sig stort större störst och jag saknar Coffe massa (ge mig helg nu, jatack).
Men idag var jag och Johanna i Skövde iallafall, jag köpte ett linne och godis och Cola Light till NP imorgon. Det var trevligt, var längesen nu. Och så bytte jag lösenord på en sida och älskar det nya <33333

Vill att det ska bli helg nu nu nu. Och april nu. Och ett glas o'boy skulle vara gott. Och så skulle det vara rätt nice att sova. Hm har inget att skriva, godnatt.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna aka Emokråkan

För länge sen vare! >: Borde göra d oftare ;)

2011-03-15 @ 23:10:54
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0