Still a fool, my friend:

Jag ska på The Ark om 22 dagar, borde jag bli nervös snart? Känner mig iallafall äntligen pepp!

Jag är på shoppinghumör och listan skulle kunna göras lång. Seriöst, strumpbyxor, linnen, underkläder, skinnjacka, hoodtröjor??? ÅHH. Och jag hoppas på en heja Nicke-helg med massa god mat, godis och Coca-Cola.
Och trevligt sällskap, mys.

HAHAHHAHA sitter och kollar på gamla bilder och hittade en extremt ful bild på mig och Coffe. Alltså så ful att ingen får se den. Älskar att kolla på gamla bilder. Sitter och ler som fan, måste vara gulligt.

Kan det inte bara bli vår snart?


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Jejje

SV: tack ;D

Vill_ha_vår_nu! D:

2011-03-10 @ 19:23:49
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Aino

Svar: Hahaha, men precis x) Offrigt.

2011-03-10 @ 20:03:56
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0