Publicity seeking rockers:

HEJ JENS HÄR
Sitter och skriver på mina fucking memoarer. Och är irriterad och hungrig.
Seriöst den här dagen har sugit så jävla hårt. Lixxåm:

- Musiken var tråkig och jag blev halvdöv bara för att jag satt och kollade när Anton slog sönder trummor. Typ.
- Lyckades radera typ en sida memoarer!!! AGGSJASHKAS
- Folk bitchblickar en för dom är jobbig
- Folk drygar utan anledning (eller okänd anledning iaf)
- Får inte svar på mitt fucking fittmail.
- Jag sa alldeles för mycket jag inte borde sagt i skolan.
- Datorn i skolan funkade inte. Skräll osv.
- Har fått byta lösenord på facebook typ 3 gånger den här veckan för att datorerna i skolan fuckar.
- Vet inte vad jag ska välja för linje YES.

+ Fick kakor efter skolan.
+ Sa lite bra grejer på utvecklingssamtalet.
+ Kommer inte behöva vara med på idrotten mer.
+ Ark om två veckor och två dagar :*
+ SOLEN <3
+ Finns typ inget mer.

PRECIS. VAFAN ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SKITDAG.
Brb skriva fucking memoarer som ska in imorgon.

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0