Ooh-oh! Gotta make way for the new pollution!:

HALLÅ
Sitter och dreglar över kläder jag skulle vilja ha. Seriöst, behöver kläder. Behöver alltid kläder. Och behöver lära mig att kläder faktiskt behöver tvättas och inte blir rena av att ligga på golvet i fyra veckor :):):)

 
Dom här är fina, vill ha dom. (SERIÖST HUR GOSIG SER INTE TJOCKTRÖJAN UT????) Och finns typ massa andra saker också men orkar inte lägga upp dom.
Typ leggings och massa annat nice. VILL DRA OCH SJOPPA SNART, får hitta nån frivillig.

BTW, jag har vunnit en grej så jag är fett glad. Men mer om det senare när saker och ting är planerade! Hihihi, är riktigt pepp och glad och tjosan hejsan hoppsan falleri. Jag är jätteinspirerad till typ allt och awesome.
Och idag sken solen och jag undrar om det skulle kunna bli bättre.
Now I'm glad yeah, and I know that can't be bad.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Aino

Hoppashoppas :D<3

2011-03-08 @ 21:42:43
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

Hoppaaaaaaas! :D

(Och jag kan fan sjoppa med dig om du betalar allt hehehehe)

2011-03-09 @ 13:12:48

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0