Just backcomb your hair, let's get outta here; we can't stay here, this is nowhere:

HALLÅ
Har huvudvärk och astma. Seriöst, den här astman är inte att leka med. Låter som en 60+ kärring som rökt i hela sitt liv när jag andas. När jag väl kan andas, alltså. Och annars så är det bara extremt asjobbigt allting. För let's face it - skolan suger. Det luktar mat i hela huset och är hungrig, synd bara att jag inte får äta förran 17.30 :):):):):):):)

Igår klippte jag lite i min gamla MCR-tröja och den blev riktigt nice. Så nice att jag tillochmed överväger att börja använda den... Fast nej, det är ju MCR. Men ändå <3
Jag vill lyssna på musik, men ljudet på den här datorn gillar inte samarbete och vägrar starta när jag vill. Fu. Seriöst, bullshit. WÖHÖHÖ.

Men något positivt.... THE ARK PÅ LÖRDAG MAHAHHAHAH <3


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0