Here I am, rock you like a hurricane:

Har typ 12389023 olika bilder och filmer att ladda upp, men kan inte välja haha.
Men kan ju säga att min helg varit ganska fin ändå. Emma och jag gick en mördarpromenix i skogen igår och sen på kvällen kom hon hit och vi kollade Melodifestivalen och åt tacos och massa godis, mumz. Nicke var finast, vi satt och log i soffan och ringde och röstade och sådär. Haha, gulligt. Och så dök ju Ola upp i sin lila catsuit och var fin han också. Och så sjöng han "Rock you like a hurricane", hihi. Förstår dock inte hur Eric Saade kunde vinna, men smaken är som baken och han kan ju dansa iallafall!

Vet inte riktigt vart denna positiva inställning kommit ifrån, men det äger. Ska på Ark om 20 dagar och det känns ju underbart! Har bestämt mig för en sockerfri vecka (= undvika socker till på lördag). EHHEHE. Bra för mitt sockerberoende, men dåligt för mig? Har förresten tydligen ett rykte om att vara slampa och det är humor. HAHA ÅH ÄLSKAR MITT LIV <3333


Fullständigt namn: Rebecka
Född: 22 november 1995
Bor: falköping typ
Familj: mja
Tror på: it takes a fool to remain sane
Tror inte på: att tro
Roas av: åh jättemycket! <33
Oroas av: att vara ensam, mörker och städer på natten.
Stolt över: att jag aldrig gett upp.
Missnöjd med: ah massa, men min skola.
Skulle aldrig: ha på mig mysbyxor i skolan! haha.
Okänd talang: hmm kanske ;);)
Mina bästa egenskaper: Jag är ganska positiv, bra på att lyssna och tycker om kramar (ja det gills).
Mina sämsta egenskaper: Jag är alldeles för känslig, jag har lätt att hata mig själv och tror att det som går dåligt är mitt fel.
Laster: The Ark, socker och så.
Kör: ingenting.
Drömmer om: att bli jag och lycklig.
Ser: eh va?
Lyssnar på: världens bästa musik, lovar.
Förebilder: Ola Salo, Dregen, Peter London & Nikki Sixx.
Bästa låt: The most radical thing to do
Årstid: sommar!
Oas: men haha va?
Ångrar: mja.
Favoritmojäng: haha, kameran kanske
Motto: har flera!

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0