And the winters are far too cold for rock n' roll:

CHAAAAAAa
Jag ser på en dålig film, sitter och dricker Pepsi Max, äter Polly och chips. MUMSSSS! Imorgon åker jag till Tibro och myser och glömmer bort hur uppknullat och jobbigt allting är. Och och och Coffe säger att jag ska spela Minecraft med honom? Haha. Apropå honom så har vi varit tillsammans i 10 månader idag! Tycker det är värt ett grattis nästan. Och så tycker jag så himla himla mycket om honom att det är galet hihi.




Numera är det Olli som väcker mig på morgnarna med "One more time". Seriööööst, den låten är så jobbigt glad att man bara vill kasta mobilen i väggen klockan 05.55. MEEEEN man blir otroligt glad av den så kommer nog bli asglad varje morgon! Hehe, man är väl Jens och smart och sånt.
Ska äta mer chips och sånt nu. För det är gott. HEJRÅ.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Aino

Grattis till er, vad fint^^

2011-03-18 @ 21:12:54
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Zandra - sminkblogg

Sv; Haha, vad roligt ;) Du får köpa en sån penna bara för det, haha!

2011-03-19 @ 10:16:53
URL/Bloggadress: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Julia

sv. jag bytte för att jag kom i en förjävlig klass helt enkelt. de var sjukt taskiga så ville inte gå kvar. men det betyder ju verkligen inte att du inte kmr få en bra klass! :)

2011-03-19 @ 13:20:20
URL/Bloggadress: http://juleeah.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0