His parents condemn him, say "his life's a mess!":



GOD EFTERMIDDAG MINA DAMER OCH HERRAR
Jag har såna extrema humörsvängningar från mina p-piller att det nästan är komiskt. I ena sekunden har jag världens rageutbrott, i andra börjar jag garva för att jag är arg och allt slutar med att jag lipar för att mitt liv suger.
Det är riktigt roligt faktiskt. Så ifall ni undrar varför jag är en bitterfitta, arg, jobbig, överlycklig, konstig eller bara börjar gråta utan anledning så är det därför.

Jag måste bara kommentera hela Arkmaniacs-bråket med ett ord: HAHAHA.
Förlåt alla er som tar det där seriöst, men det är så jävla underhållande.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: emelie

Jag tar det sjukt seriöst, skratta inte åt migggg :(:(:(

(folk är sånna jättebebisar)

2011-01-21 @ 19:59:45

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0