Skjut ner varenda jävel som har lurat dig nångång:

Humörsvängningar.
Ena sekunden är jag som ett åskoväder, i andra som en solig och stilla dag. För att jämföra med väder alltså.
Woho, det är ju helt underbart.

Jag grät grät grät förut så Coffe ringde mig. Han får mig lugn med sin röst, det är så himla bra. Verkligen. Han är så sjukt jävla fantastiskt superbra. Han vet att jag tycker det. Men jag vill liksom bara skriva det, skrika det överallt hela tiden för att han verkligen ska veta att jag tänker på honom nästan hela tiden. PUSS PÅ HONOM VA <3

Jag mådde inte så bra igår. Och jag mår inte så bra idag heller.
För att må bättre pratar jag med grymma personer på msn (ANJI OCH EME BORDE TA ÅT SIG, JA), läser peppande texter och blogginlägg och kollar på youtube-videos. Mums. Det är värt.


Farväl. Rocken kallar.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Angelica

Hello cleveland! Hello cleve..

2011-01-11 @ 21:24:19
Postat av könsrockaren: Jejje

åh, videon <3 hahah.

2011-01-12 @ 08:10:50
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0