Native nature:

Hej alla. Igen.
Har haft en malande tanke i huvet i flera dagar, men idag upplöstes den som en brustablett (bra exempel osv). Helt underbart. Så nu kan jag bara vara som vanligt, glad tänkte jag och titta på Top Model strax (HHAHAHA vaaaa).

Jag spenderar mina eftermiddagar i mitt supermysigaste täcke prytt med stjärnor. Jag älskar det, känner mig trygg. Har trätt på örngottet som Coffe brukar sova på på min kudde, för att jag inbillar mig att det luktar honom. Om jag blundar och koncentrerar mig känner jag den, nära. (Saknar honom, börjar få abstinens).

Har precis bakat chokladbollar. Nom nom. Tycker det är okej när man har mördande mensvärk. Faktiskt.
OCH JUSTE JAG SKA PÅ CRASHDÏET + HARDCORE SUPERSTAR + THE 69 EYES I APRIL (dör av glädje alltså omg).

HEJDÅRÅ.

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0