Musik non stop till slut:

HEJ! Förlåt alla mina beundrare, jag vet att ni saknat mig. Men jag har inte kunnat blogga för min skärm brann upp och sen har jag bara inte haft nån inspiration alls.
Men Eme sov hos mig igår, woho! Det var super. Först gick vi till ICA, köpte godis och chips för 68 kr och sen åkte vi hem till mig och lagade "toast" och flötade. Och lyssnade på Kent. Gjorde en spotifylista. Och fotade. Fast det var jobbigt så vi somnade istället. HEHE.
Btw, det typ enda vi gör när vi är tillsammans är att äta.





(Fler bilder kommer väl upp när jag får dom från Eme och när jag orkar redigera igen, ehe)

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

svar: tack :* och haha, har massa noveller men alla är så jefla deppiga, så därför skiter jag i att lägga ut en del (yy)

2011-01-15 @ 23:30:39
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0