Jag ger det en chans för att komma nån annanstans:



Har umgåtts med Eme i två hela dagar nu, haha. Awesome. Verkligen.
Vi har gått, åkt buss, ätit pizza ^, ätit på Donken, suttit på ett bibliotek, ätit på Wayne's Coffee, fått rabatt där, ätit kexchoklad, druckit Cola Light (liksom jag.. va?), pratat med en full kille som ville flytta till L.A., stört oss på saker, varit arga, varit bittra, varit glada osv osv.
FINT HAR DET VARIT.
Poss poss.

(Borde kanske nämna att det är Eme's bild, mehehe. Snodde den och beskärde bort mitt fuckface, woho!)

För ja e inte sån
Ja kan inte förstöra för nån ja tycker om

Kommentarer
Postat av könsrockaren: emelie

Börjar nästan låta som när jag är med Aino... Förutom att nej, så var det ju inte. Nu när jag tänker efter. Allt det där (och lite till) skulle vi ätit på en dag (y)



(Meningsfull kommentar och så :D)

2011-01-04 @ 17:46:42
Postat av könsrockaren: Ellie

Svar: Ja, såklart man ska få det! Men du vet, har fått höra det ofantligt många gånger nu, börjar bli lite... Tjatigt. xD

2011-01-04 @ 18:29:33
URL/Bloggadress: http://lilljesus.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0