But when we don't know where it ends how should we dare to begin?

Jag är på ett kickass humör och sjunger på "I Pathologize" högt i min ensamhet (yes, jag lyckades stava rätt! Haha, gillar att jag blev tvungen att kolla upp det). Pratade med Anji i telefon aslänge förut och dog av skratt tusen gånger. Seriöst, hon är g-r-y-m. Svårt att hitta en gethetare person. Eller ah, Ola då. Men förutom han är det riktigt svårt! (Tycker om dig massa massa, poss poss Anjiii :*)

Är så jävla hungrig. Och känner mig fett tråkig. Jag är på ett skrika och dansa runt-humör, men ändå är det mest kreativa jag kan komma på den där listan. WOHO för mig.
Ska starta "Diesel & Power"-skivan (som förövrigt är en av Backyards bästa, utan tvekan) och plugga matte och läsa i "In Full Regalia"-tidningen. HEJDÅ.


favoritläsk: pepsi max!
favoritmynt: tior?
favoritjuice: eh, saft <3
har du övernattat på ett tak: HMM vetinte 
har du hånglat med en kändis: heeeeh nej? 
har du saker hemma hos dej som tillhör någon annan: antagligen
vad för nåt: vet inte, men finns säkert nåt!
bästa ingrediensen i en god gryta: HAAHHAH VAFAN
sommarens hetaste accessoar: det är vinter
bästa present du fått: systemizen och konsertbiljetter osv
årets händelse hittills: det har bara gått 24 dagar det här året.
modell på din mobil: en sony ericsson w995
söndagssysselsättning: vänner
frisyren: rött och fult
dagens musik: Tha Arkkk
dagens klädsel: guns n roses-tröja, svarta leggings och leopardsockar!
vad ska du göra ikväll? det är kväll...... inget
vad vill du göra just nu? åka till coffe
vad har du ätit idag? inget nästan
senaste låt du hörde? highlights - backyard babies
senaste inköp? choklad och fanta wildberries, tror jag minsann
vilka hårfärger har du haft? rödbrunt, lila, blå, svart
brukar du äta frukost? oftast inte
vad gör du om helgerna? coffe, vänner, lyssnar på musik, ruttnar och dör
brukar du bädda sängen? onödigt
har du mest skivor eller filmer? skivor
hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån? vet inte, så fort jag kan!
hur många timmar sover du på en natt? beror på om jag kan somna
föredrar du att vara singel? nej inte när man har finaste killen i världen :*
är du singel? nej
är du nöjd med dig själv? pass
hur mår du just nu? BRAAAA
senaste program du såg på? morden i midsomer igårkväll USCH SÅ SORGLIGT </3
senaste film? nån random som gick på tv
vad var det senaste du sa? "jaja snaaaaart"
vad har du i ditt fönster? blommor och en trasig rullgardin
vad behöver du mest just nu? coffe
sova i tält, täcke eller sovsäck? stjärntäcke
svart eller blått? blått
vad har hjärterdam oftast för hårfärg? ööh
sover du naken:
bor du ensam: nej
vilken färg har dina väggar: gula. fast dom syns knappt
vad gör du när du inte kan sova: panikar
somnar du med tv:n på: njä
har du någon gul tröja: ja-aa
tycker du bäst om grönsaker eller frukt: SALLAD
actionfilm eller komedifilm: beror på vilket humör lol
föredrar du bok eller tidning: bok
tjockholmen eller farmen: eh
vill du bo i new york eller san francisco: los angeles!
har du långa naglar: nej
tycker du att familjen är viktig: jo
vill du flytta utomlands: vete_fan
vilken färg har dina sockor: dom är gråa och leopardmönstrade
handlar du på statoil: ne
har du duschat idag: ah 
vad ska du göra på fredag: förhoppningsvis åka och gosa med min pojke
vad ska du göra i helgen: vara med coffe och nåt annat kanske
vad har du gjort idag: varit i skolan och dansat haha <3
ska du se något på tv ikväll: får väl seeee
vilken var den senaste filmen du såg på bio? harry potter & dödsrelikerna part 1 <3 
hur länge kan du hålla andan: inte så länge
brukar du bli våldsam när du blir förbannad: njae
vad är ditt längsta förhållande: det jag har nu 
blir du ofta kär: nja
när grät du senast: när jag kom hem
svärd eller bomb: när bomben faller vill jag vara där du är 
vem är snyggast: COFFE <3

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Regina

mehehe, jag snor den där lilla listan litegrann, (a'

2011-01-25 @ 09:02:03
URL/Bloggadress: http://reginatell.blogspot.com
Postat av könsrockaren: Aino

Hon är rätt asbra, mhm!

2011-01-25 @ 10:10:28
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

Pöööööwz <3

2011-01-25 @ 17:28:35

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0