Sex is always the answer:

OKEJ kul att jag lyckades radera allt jag skrivit > :D:D:D:D

Men iallafall
NICKE TILL GLOBEN! Grattis till honom! Det är min Backyard Baby det. (Hoppas inte det blir en likadan Ark-hype nu bara, palla). Och apropå The Ark så hade dom lätt det bästa numret. Fyfan vad finaste dom är. Och min mamma insåg att dom är Sveriges bästa liveband, och vill antagligen hänga med mig på Ark i år (och det betyder +1 konsert wohooo!).

Men Coffe var här från idag till igår och det var riktigt mysigt! Vi har varit överkreativa mot vad vi brukar och har fått in: bad i badkar, kollat på Melodifestivalen, kollat på film, gosat, sovit, bakat Nutellamuffins (som blev asgoda!), lyssnat musik, spelat Halo och Mario Kart, brottats och bara varit allmänt bäst. Alltså jag älskar honom. Så sjukt mycket. Han är så himla bra!
Och jag har insett en viktig grej. Och det är hans förtjänst. Han och lite The Arks (haha ska alltid blanda in dom, men seriöööst). ALLTING ÄR OKEJ NU, ALLTING ÄR BRA.

Lyssnar på Nickelback - S.E.X. och vet att det här är början på något nytt och jävligt bra.


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Aino

Vilken konsert ska du gå på med henne då? :D

2011-02-27 @ 20:14:32
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Aino

Svar: Aha, okej : )

2011-02-27 @ 20:49:31
URL/Bloggadress: http://genomdimmorna.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0