I was made for lovin' you baby:

Idag är det alla hjärtans dag. Eftersom jag inte kan träffa mitt hjärta idag eftersom han är i Danmark och leker med Melwin så tänkte jag bara skriva nåt supergulligt här, eftersom jag vet att jag äger på det. Hehehe. Så jag ska skriva varför han är så himla bra och varför jag tycker om honom så himla mycket:
1) för att han är så jävla supersnäll och har den finaste personligheten,
2) för att han är den snyggaste jag vet,
3) för att vi har världens bästa humor!!!,
4) för det finns bara en person som jag verkligen kan vara migsjälv med och som jag känner mig trygg med och det är HAN.
Skulle kunna fortsätta i evigheter, men ah.

"I love you so much it hurts, from my head to my feet".
Och jag längtar efter dig.
Jag älskar dig, Cristoffer ♥


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0