I’m an emotional freak with a crippled heart:

"Baby let's pretend it won't be always so hard
somewhere along the end we'll be back at the start
it will be easier
it will be easier....
"

Moto Boy i torsdags, Hardcore Superstar igår. MUMS. Berättar mer när jag orkar. Trots två alvedon har jag fortfarande dunkande huvudvärk. Och har ont i bröstkorgen och i nacken. Som det ska vara.

Jag mår inte så bra atm. Sova, sova, sova. Gråta lite och försöka inte tänka.
Moto Boy har de finaste kärlekslåtarna iallafall, åh.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

fina dagar! <3 (och jag kan knappt andas sen igår, HHMM, men ah, det är som det ska vara)

2011-04-16 @ 22:54:52
URL/Bloggadress: http://ofthenight.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0