Bygg nåt vackert eller krossa allt:

HALLÅ
Jag och Johanna tog tåget till Skövde igår. Det var trevligt. Vi åt massa skitmat, gick omkring och sånt. Det hände lite skit och jag ville bara skrika och gråta HM. Men sen skulle Johanna hem och träna någongång, så jag smsade Eme och frågade om hon ville ses och det ville hon. Så jag väntade vid bussterminalen. Och där ser jag den där människan jag absolut inte ville se i det ögonblicket. Hade nog seriöst slått till den/skrikit på den om jag inte ringt Eme. JÄVLA MÄNNISKA.

Men iallafall, jag och Eme drog till Willys och köpte Ben&Jerry's (plastskedarna <3<3<3), sen satte vi oss på ett tak och åt och pratade om hur mycket våra liv sög och lyssnade på Kent. Hehehe. Det var skönt. Kändes riktigt jävla bra. Hon äger.


Gillar henne.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Emee :DD

söt bild ):

2011-04-19 @ 13:23:28
Postat av könsrockaren: MY Vestlund

MUMS!

2012-06-18 @ 21:43:28
URL/Bloggadress: http://myvestlund.se

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0