För du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel:

1. Vad heter han? Cristoffer
2. Hur gammal är han? 16, om typ två veckor.
3. När träffades ni sist? förra fredagen, åh längesen :(
4. Vad har han för hårfärg? svart/mörkbrun.
5. Brukar han färga håret? jaop
6. Vilka färger har han haft? den han har nu och blont typ?
7. Vad har han för parfym? samma som dregen har, men minns inte vad den heter, lol.
8. Är han galen? <lika galen som jag3
9. Vad är erat bästa minne? alla minnen är fina.
10. Har ni många minnen ihop? klart!
11. Vart bor han? på månen. HIHIHI NE SKOJA BARA, i tibro.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä-ä
13. Är du avundsjuk på han? alltså.. ibland, typ aldrig.
14. Vad heter hans syskon? Rikard
15. När träffades ni första gången? 20/4 i år.
16. Hur träffades ni? min kompis tjatade om att jag skulle följa till skövde så jag gjorde det.
17. Vad går han i för sporter? han har hållit på med asmånga, men just nu ingen alls.
18. Vad gör han på helgerna? är med mig / festar / spelar, haha.
19. Gör efter skolan/ jobbet? spelar och sådär
21. Har ni pussats? maaaassa hihi
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ohja
23. Har han fräknar?
24. Har ni kollat på film någon gång? yes
25. Har ni bråkat någon gång? HMM inget större.
26. Har ni sovit i samma säng? jaa
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? hahaha klart!
28. Har du sett han gråta? jaa..
29. Vad gjorde du då? privat.
30. Har du sett han vara riktigt arg? jo det har jag.
31. Har han sett dig gråta? jag vet inte.. men han har hört mig på telefon massa.
32. Vad ska ni göra i sommar? vetinte än haha!
33. Har han svikit dig någon gång? nej, inte direkt.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? NÄHÄ???
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag vet inte.. det skulle inte gå.. 
36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? hoppas det!
37. Hur ser hans klädstil ut? snygg! bandtröjor och jeans osådär.
38. Vad är det bästa med honom? ALLT är bra. nejmen att han står ut med mig och alltid finns där. och alltid gör mig så himla glad!
39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting. att det vore lättare att ta sig till honom kanske.
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? antaglien (läs: om han är snäll)
41. Älskar du honom? ja. hur mycket som helst.


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0