They told us sin's not good but we know it's great:

Jag har insett att min senaste kyss: var i fredags när jag sa hejdå till Coffe, fint vare.
Jag tycker om: musik, 6, kramar osv.
Jag pratar: tydligen mycket om sex "hej vill du spetsa mig????", lol.
Jag avskyr när folk: har fördomar & förutfattade meningar, USCH. 
Min bästa vän är: anji, märta osv
Min första vän hette: emma och vi är fortfarande asbra kompisar! 
Kärlek är: när man vill vara med en person hela tiden och hela tiden upptäcker nya saker som man älskar!
När jag lagar mat: steker jag ägg, haha. 
Jag tänder på: Coffe :G
Det sexigaste yrket är: Coffe (JA DET GILLS)
Jag är rädd för: att bli ensam, ångest och sådär.
Den värsta känslan är: ångest, panik, rädsla.
Den bästa känslan är: kärlek och konsertkänslan!
Jag är bäst på: att vara positiv fastän jag är ledsen.
Jag är sämst på: det mesta
Jag kommer alltid att vara: dum i huvet
I sommar: ska jag på Ark och vara helt sådär jättelycklig, åh <3
Sist jag grät var: igår morse, tror jag? haha
Jag kan: faktiskt saker. Är inte helt retarded som vissa tror.
Min mobiltelefon är: röd och min trogna följeslagare.
När jag vaknar på morgonen: känner jag mig alltid ensam.
Innan jag går och lägger mig: hinner jag tänka 2389208239 ångesttankar.
Just nu tänker jag på att: det skulle vara väldigt mysigt om Coffe var här.
Idag har jag: varit i skolan
Ikväll ska jag: dö?
Imorgon kommer jag: dö?
Jag vill verkligen: vara glad
Jag tror på: it takes a fool to remain sane


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0