Chapter 1:

Nolltio börjar gå mot sitt slut. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag längtar ihjäl mig till 2011, men är samtidigt livrädd för det. Åh. Men ska försöka sammanfatta det här året ordentligt nu:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: JA
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inget nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Alltså nej
4. Dog någon som stod dig nära?: <morfar3
5. Vilka länder besökte du?: danmark, tyskland, österrike, italien osv!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: ja.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29/1, 15/5, 18/5, 30/5, 31/7, 18/8 osv!
8. Vad var din största framgång 2010? att jag gjorde massa saker som jag aldrig vågat förut.
9. Största misstaget? att jag litade på folk som inte förtjänade det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: mja båda
11. Bästa köpet? konsertbiljetter, fritidskort osv.
12. Vad spenderade du mest pengar på? hårspray, donken haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: fina människor och konserter!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: "Forever young" - Alphaville, "Hygine squad" - The Ark,  "Varje gång du möter min blick" - Kent, "Generation Wild" - Crashdïet osv 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? båda, men ledsnare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? träffat fina människor, varit på fler konserter...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: mindre ledsen och mindre elak
18. Hur tillbringar du julen?: hos farmor. traditionsenligt. och i år spyr jag på traditioner.
19. Blev du kär i år?: ja
20. Favoritprogram på TV?: inget
21. Bästa boken du läste i år? the heroin diaries på engelska!
22. Största musikaliska upptäckten?: har upptäckt sjukt mycket musik i år, men bland annat Markus Krunegård, Håkan Hellström, BMTH, Herbrightskies, massa sliiizband osv.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? JA systembebisen!
25. Något du önskade dig men inte fick? yes
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: var i skolan, var arg, var hemma, gjorde ingenting. men helgen innan var superfin!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ABSOLUT.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? upp&ner som fan
29. Vad fick dig att må bra?: CRISTOFFER, musik, The Ark!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: THE ARK as always lol. 
31. Vem saknade du?: du är verkligen precis som jag och jättemånga mer.
32. De bästa nya människorna du träffade?: CRISTOFFER, Nicke Borg, Mikaelah, massa Tibrofolk osv!

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0