Merry Christmas, that's what people say att Christmas, right?:

CHACHA BLOGGEN
Igår var jag i Falköping med min heftia kompis Emelie, det var jättetrevligt.
Vi frös ihjäl, gick till UM, fikade osv. NICE.

Det är julafton imorgon och ah, kan inte direkt säga att det känns så.
Var i ett julstressigt Skövde idag, träffade min pojkvän och sådär.
Nu ska jag spela Halo (hello nerd, ÄLSKAR FAN SKITEN), duscha, äta mat och slå in de sista julklapparna.

Allt känns helt okej atm. Och jag ska ta vara på det.
Ha en god jul, för det ska jag ha.



Lonely X-mas - Backyard Babies

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Elise

God Jul :)

2010-12-23 @ 22:06:11
URL/Bloggadress: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0