Men den här drömmen är vår:

MIN HELG VAR:
 

Igår, lördag den 4 december 2010 åkte jag buss till Skövde och träffade Mikaelah (bilden osv).
På Resecentrum i Falköping kom det en tant som kallade mig "gumman" och som stod och dansade HAHHAHA MEN ÅH AURORA DÅ. Och jag frös inte alls ihjäl när jag väntade på bussen som var _TRE_MINUTER_SEN. Men busschauffören var supertrevlig och jag sa det till henne, hon blev glad. Sen träffade jag Mikaelah, kramades och vi gick omkring och var XxglitteränglarxX osv.
Vi kämpade som fan med att få upp en plastförpackning och sen var vi svåra. Eller nä, jättesvåra.
(ÄLSKAR MÄRTAS KODSPRÅK HIHI)
Vi gick in på en toa också, men dörren gick inte att låsa och då kom det en bitchig tant som blev arg för att vi var där inne samtidigt. Jevla kerring.
Och vi rev sönder ångestlappar i en soptunna. Rev sönder det som alltid river sönder oss.

Mikaelah: "Vi måste ha en låt, en egen låt"
Jag: "Jaa........ Och jag är din din din att ta med, att ta ut att ta in i någonting nytt.."


Sen idag kom Coffe hit. Vi gjorde seriöst inget_jävla_ting.
Men nu känner jag mig jättetom. För jag vill att han ska vara här.
För allt allt allt är alltid perfekt med honom.
Och jag behöver honom. Och jag vill ha honom här med mig.
För jag saknar honom och jag träffade honom senast för 2 timmar och 16 minuter sen.
Det känns som en evighet sen.
Jag älskar honom så jävla mycket.

Without you there's no change
my nights and days are grey


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Mikaelah.

HAHAHA ÅH, BÄST!

Känns som att det var SÅ JÄVLA LÄNGE SEN, seriöst, jag ser ju inte ens ut sådär längre...

och även om bilden suger så var jag snygg den dagen........

PUSS SAKNAREY<3

2011-02-14 @ 11:01:27
URL/Bloggadress: http://shikkkari.webblogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0