Your eyes shone like two diamonds, and so did mine:

TJENISPENIS
Jag är helt mör i hela kroppen, efter massa Wii-träning och brottning med Coffe. Haha.
Har varit hos Coffe i 22 intensiva timmar den här helgen, sov ungefär 4-5 av dom. Jag fick inte sova i natt, för så går det när man är tillsammans med en nörd och hans nördkompisar är där :):):) Nej men var rätt kul ändå. Tror jag. Minns inte riktigt, för jag var inte riktigt närvarande lol. 
Men vi har inte bara brottats, vi har ätit kakor och muffins, varit sociala, spelat Minecraft (som är typ världens mest onödiga spel, men fortfarande kul och irriterande som fan <3), stått ute i solen och haft det mysigt också.

You make the earth move under my feet
and my heart beat

Och nu känns det så jävla tomt utan Coffen, och jag vill inte sova utan honom. Men har nog inget val. USCH. Och jag vet inte ens när jag får träffa honom igen och det suger. Hoppas han kan komma hit en sväng i helgen, hoppas verkligen det. (För sen blir det tre helger med konserter, hihu.) Han är den finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna

Haha och blivit smått lurad av en vän utan liv! :D :D :D "Fredrik hälsar" "Vaaaa?" "Fredrik, han hälsar" "Vaaa???" samtalet cpar, becka ringer igen "Fredrik hälsar, jag är i Tibro asså ;)" "Vem hälsar?" "FREDRIK!" "Ahaaa..." haha fint :'D

2011-03-20 @ 21:55:00
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/
Postat av könsrockaren: emelie

Haha, minecraft :D vuxenlego <3 döda på fåren nästa gång, dom tappar sitt... Hår? :D

2011-03-20 @ 22:41:49

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0