The nights are wearing me down and it's hard getting through the day:

HALLÅ
Det är fortfarande inte bra. Men så är det väl med allt. (Det löser sig?)
Min snälla pappa budade hem en finfin konsertväska till mig. Tycker den var lite söt och verkar vara ganska perfekta måtten. Blev glad. Nu ska jag bara ha perfekta skinnjackan också så är mitt liv fulländat nästan. (Fast nej, för jag blir aldrig nöjd heh) Men fin:



Igår...? Jag tror det var igår iallafall, så var jag hos Eme i Skövde. Ägde som vanligt. Behövde verkligen träffa henne. 
Och och och guess what??? På 4 dagar (Eller? Har ingen tidsuppfattning längre) har min hjärna fått tusentals wakeupcalls så igår hade jag mina cowboyboots i skolan för första gången på säkert ett halvår och nitbälte. Minns inte ens när jag senast hade det. Och idag hade jag illblåa leggings. Och det bästa av allt är att det känns så jävla bra och så jävla rätt.

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0