Please believe me, I only want your love:

TJENIS PENIS
Min nya hälsningsfras, tycker den är oerhört fin. Idag har varit en vanlig dag, fast med extrema humörsvängningar. Seriöst, mina humörsvängningar är inte att leka med.

Tänkte bara informera om min konsertplanering:
2 april - The Ark, Helsingborg
8 april - The Ark, Eskilstuna
15 april - Hardcore Superstar + Crashdïet + The 69 Eyes, Göteborg

Sounds pretty nice, huh? Lika nice som att sitta och äta massa godis och dricka Fanta wildberries och titta på film. Typ som min kväll kommer se ut imorgon också, fast med Coca Cola och Melodifestivalen! Pepp. Kollade på Nicke från Livelöpet förut, hur gulle är inte människan? Haha åh gullar med det mesta just nu vilket betyder att jag skulle behöva lite gullegull med Coffe just nu. Men nej, får vara snäll och vänta en vecka. Men det är det värt. Allt är värt för den människan.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna aka Emokråkan

Åh snygges hälsninsfras, dude! :'D

Men asså ofta, nt ens märkt dina humörsvängningar (a) Kanske är van dock... Heh aja du får ha det så fint ikväll och hejja på Nicke :D

Puuuuss :3

2011-03-12 @ 11:05:17
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0