Å börja lunka, å det får ta sin tid:



Igår beställde jag två linnen, två trosor och ett halsband från bubbleroom, woho! Hoppas dom kommer snart. Sen var jag och Eme på stan idag och jag köpte en ny foundation. (Jag menar, man måste ju vara lite modeblåggare lixxx).

Imorgon drar jag till Tibro och myser och allt känns så himla bra just nu!
Jag lyssnar på "Jag börjar lunka" med Alter Egon hela tiden. Så jävla bra.
Och "The Most Radical Thing To Do" är fan storslagen. Finns ingen bättre låt. Någonsin. Måste tatuera nåt ur den, men vet inte vad suuuxxxxx.
(Fast lär ändå inte kunna tatuera mig på typ 3 år, TIPSS??????)
Ah det här var ett värt inlägg, men ska kolla på CSI nu så ja.
HEJRÅÅÅÅ.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

bilden : DDD asfin! jag börjar lunka <3

2011-01-28 @ 11:57:51
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Jejje

cool bild :DD

2011-01-28 @ 12:28:59
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0