Heartaches come and go:

Har inte tänkt på Ark på ett tag (typ några dagar, haha). Men nu gjorde jag det och har ångest och vill inte tänka på dom längre. Fan.

Borde plugga. Ligger efter i typ 723879 ämnen och har 23828903 inlämningar som ska in. Helst innan imorgon - HÅPZAN. Men jag har ingen ork och särskilt inte nu när hela kroppen gör ont.

Anton sa världens finaste citat idag, blev glad:
"Det ser ut som att ditt hår ska smaka hallon. Man vill liksom bara slicka på det"
Han och Lars sa att jag var one of the guys också. YES.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: emelie

Får jag slicka på ditt hår?

2011-02-24 @ 18:19:20
Postat av könsrockaren: könsrockaren

Emelie Ek gillar detta.

2011-02-25 @ 15:05:54

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0