On your marks, get set, everybody ready?!:

Hej, jag är fortfarande an emotional freak with a crippled heart. Försöker peppa mig själv med peppande låtar. Har fokuserat helt på att flytta omkring mina affischer idag och fått upp den nya Arkeology-affischen. Det blev jättefint. Mina väggar pryds av de där fina männen vars musik får allt att kännas lite lättare. Det känns bra. Jättejättebra.

Har påsklov nu, men har lite svårt att förstå det. Känns inte ens kul, för har inget att göra öh. (Och jag lovar att framåt slutet av veckan kommer jag vara i ett enormt revanschbehov mot min skola för att sen återvända och bli sådär nertrampad - som vanligt).
Det är kul att vara negativ, fast ne. Ska beställa massa självhjälpsböcker, för sånhär kan jag inte vara.

(Jag behöver dig. Jag behöver dig så jävla mycket)

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Ellie

Svar: Haha åh, det var grymt!

2011-04-17 @ 21:36:57
URL/Bloggadress: http://lilljesus.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0