Jag var bara inte gjord för dessa dar och dessa dar är inte gjorda för mig:

HALLÅÅ
Ska skriva min egna uppfinning positiva listan nu, för jag inte är mainstream och jag tycker att jag ska sprida lite glädje i ovädret. Hah.

POSITIVA LISTAN:
1. <jag ska se Nicke Borg imorgon3
2. Söta sms, åh gillare.
3. Snö NE SKOJA BARA FÖR DET ÄR ASDÅLIT OCH PASSAR INTE IN I DENNA POSITIVA LISTA
4. Spotify!
5. Fjortisbloggare som går på ens skola och tycker man är ashefti.
6. 6
7. Stalkers! Seriöst, älskar det.
8. ANJIS HUMOR
9. JENS
10. Att alla vet vem jag är och jag inte vet vem nån är.

När det är såhär extremt tråkigt (och när man inte kommer på nåt mer intressant än att gilla typ 237328 sidor på facebook) så får man se till att tänka på det positiva. Yeeee right.


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna

SV: haha men d är väll klaaart ;)

2010-12-01 @ 17:58:53
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Angelica

jag gillar också jens

2010-12-01 @ 18:03:56

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0