Låt inte någon se dig svag, dom kommer ta ifrån dig allt du har:

Jag sitter i min säng, smsar och lyssnar på min superspellista.
I fönstret lyser ljusstaken och det är bara den och datorskärmen som lyser upp rummet. Det känns så himla juligt och mysigt. Det är bara en sak som fattas, eller någon egentligen.
Har kudden som Coffe sover på när han sover här i knät, jag inbillar mig att den fortfarande doftar som honom. Jag måste ha den, och jag måste sova i JD-tröjan för att kunna somna.
Sover aldrig så bra som jag gör med honom. Och kan jag inte somna kan jag alltid vila blicken på honom eller bara gosa mig närmre honom.
Men jaja, ska sluta prata om det hela tiden. Men är lite i en rosa bubbla efter smsen han skickade till mig igår. Helt galet hur fin han är, åh älskar honom.

Det snöar fortfarande ute och jag kommer antagligen vara insnöad imorgon om det fortsätter såhär.
Det är bra, orkar verkligen inte med skolan. Känns som jag är efter med ALLT just nu. Och bara det ger ju ångest, för jag behöver ju egentligen all tid jag kan få.
Det händer för mycket och min hjärna hänger inte med. HMM.
Känner att jag bara skriver onödiga saker, skulle egentligen bara skriva att det är fint med ljusstaken och [ingenting]'s vackra "Gråt inte älskling" i öronen.
Så, ja.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna

SV: Inte för det men jag är för blyg för mkt, för blyg och RÄDD för att våga åka till Tibro t.ex.

Men jag ÄR JÄTTEBLYG, han med tydligen ;o

2010-11-30 @ 17:07:47
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0