Se på mig nu, vad tycker du?:

Sover dåligt igen, så ska bli skönt att få sova hos Coffe imorgon.
Vi har massa storslagna planer och jag tror det kommer bli fint. Eller nej, jag vet att det kommer bli fint.
Det mesta känns kaos, det känns aldrig bra och det känns som jag går isär igen igen igen.
Men jag går inte isär när jag går med dig.

Jag vet inte vem jag är. Jag letar, men jag hittar ingenting. Vet inte vart jag ska ta vägen efter nian.
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
Jag är ett ufo, ett ufo som väntar på sin entré.
Och allt av vikt jag säger har jag stulit ur en bok. Även den textraden.




All I really wanna do
I want to walk all over you

Yes. Precis så. 
Jag skulle vilja trampa på dig, lika mycket som du trampat på mig.

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0