Known as The Others:

The Ark är slut. Eller egentligen inte. Men nu är det bekräftat att det kommer ta slut.
Om mindre än ett år är det slut. Jätteslut. Över. Borta.

Men liksom. Jag har snart gillat dom i fyra år. Sen jag var 11 liksom.
Det känns som en evighet. Eller ah, det är en evighet sen.
Jag har förändrats och är verkligen inte samma person som jag var då.
Och jag älskar dom fortfarande lika jävla mycket.
Dom har tagit pauser, men dom har alltid kommit tillbaka.
I Skövde i augusti sa Ola: "Vi kanske kommer till Skövde om 9 år igen. Eller ännu mer snart!"
Hur kan man nånsin vara beredd?

Två turnéer kvar, som ska bli de finaste turnéerna någonsin. 

REST IN PEACE
THE ARK, the band i love
1991 - 2011

Kommentarer
Postat av könsrockaren: sandra

vill inte vill inte vill inte.

2010-12-08 @ 20:51:49
URL/Bloggadress: http://chavezz.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0