I've seen it all before and it all comes back to me:

Har haft världens sämsta dag. Allt har varit sjukt tråkigt.
Jag vill ha sms. (Väntar på ett asviktigt sms och det kommer aldrig och det gör mig lite frustrerad. Är väldigt nervös osv).
Men iallafall. Lyssnar på musik och jag har seriöst världens bästa musiksmak.
Alltså jag har verkligen det.



TESTET BÖRJAR: kl 20:02
1. Fullständigt namn? - rebecka
2. Ålder? - femton år och kuken står osv.
3. Vart bor du? - fulköping
4. Bor tillsammans med? - min familj (och min pojkvän på helgerna)
6. Färg på ditt hus? - gult
7. När är du född? - 22 november
8. Klass? - nian
9. Vilket år tar du studenten? - om typ tre och ett halvt år
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - minns inte hah
12. När ska du sova? - när jag somnar hade jag tänkt.
13. Duschat idag? - nej, men ska göra det snart
14. Kramat någon idag? - nej :(
15. Pussat någon idag? - nää
16. Vad har du ätit idag? - inget i skolan, men ah, mat och nutellamacka.
17. Dagens klädsel? - svart linne, röd skjorta, svarta jeansleggings och underkläder
18. Dagens smink? - foundation, mascara, kajal, ögonskugga, eyeliner osv
19. Dagens sötnos? - spotify! eller coffe som vanligt hih
20. Dagens roligaste? - INGET var kul blehhh :(

SOCIALT.
21. Har du många vänner? - nja
22. Hur många har du kysst? - vetinte?
23. Vem kramade du senast? - mami
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen vad jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän? - yes!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - <coffe3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - från anji "åhh hur ska jag göra med malmö?"

FAVORIT:
31. Film? - har ingen speciell.
32. Låt? - the most radical thing to do
33. Mat? - massa
34. Dryck? - pepsi max hihi
35. Färg? - röd och blå
37. Stad? - älskar malmö!
38. Land? - sverige kanske ah vet inte
39. Ämne i skolan? - förut var det musik, men nu vet jag inte längre
40. Människa? - coffe!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - coffe haha!
42. Personen du kysste? - coffe :*
43. Gången du spydde? - hmm minns inte, men var nära för två veckor sen usch </3
44. Gången du grät? - igår osv
45. Pizzan du åt? - någon gång?
46. Gången du var i Göteborg? - 17-19 augusti.
47. Gången du var i Stockholm? - sommaren 2008
48. Gången du var full? - ah heh, två veckor sen.
49. Gången du var hög? - nej

ANTINGEN ELLER.
51. Svart eller vitt? - båda.
52. Hund eller katt? - alltså vet inte
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humör
54. Tvspel eller datorspel? - inget bleh
55. Singel eller upptagen? - upptagen hih
56. Hångla eller ha sex? - båda (a)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - alltså NEJ
58. Ragga eller bli uppraggad? - öhh
59. Big Brother eller Paradise ? - bleh
60. Blond eller svart hår ? - men åh båda!
61. Har du blåa ögon eller bruna? - brungröna
62. Choklad eller lakrits? - choklad!
63. Göteborg eller Stockholm? - göteborg. fast ah.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola!
66. Pizza eller kebab? - vet inte
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - pass

ANTAL:
70. Personer du älskar? - några stycken
71. Personer du hatar? - ah
72. Pojk-/flickvänner du haft? - 1 seriöst osv 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - haha nej :(
74. Glassar du ätit på en dag? - vill nog inte veta HEHE
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - i sommar så ska jag nog förhoppningsvis på några ja!
76. Gånger du haft minnesluckor? - jo några gånger
77. Gånger du varit hög? - ingen
78. Personer du saknar just nu? - 23823293
79. Gånger ditt hjärta brustit? - alltså, några gånger. senast i onsdags, USCH

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - coffe!
81. Ska du träffa imorgon?- dom i skolan antar jag
82. Sjöng du senast för? - ingen
83. Hade du senast en msn-konversation med? - orkar typ aldrig prata med nån på msn hah
84. Spelade du tvspel med senast? - minns inte när jag spelade senast haha!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - coffe kanske?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hm
87. Förtjänar att dö? - jag
88. Är söt? - coffebaby, anji, märti, mikaelah, ah massa!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - coffebaby hihi!

VAD:
90. Gör dig glad? - sms, kramar, mys, coffe, musik, en_sak!
91. Gör dig ledsen? -  mycket. att ark ska ta slut.
92. Vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - massa, typ gå till skolan.
94. Vill du ha nu? - ark, sommar, kramar, kyssar, fin musik och en speciell balkong.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - fyllde år nyss såatteh
96. Längtar du till? - ark. fast samtidigt inte. och till vecka 1!
97. Tycker du om dina betyg? - några
98. Ångrar du i ditt liv? - skldjkjdskjsjkad
99. Är det bästa som hänt dig? - några saker
100. Hur mycket är klockan? - 20:22


Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0