You spin me right round, baby right round:

CHALALA
Jag sitter här och hostar lungorna ur mig, överdriver inte ens lite.
Var sjuk chey idag och ah, har typ inte gjort nåt. Har inget intressant att skriva, så därför tänkte jag göra en lista på vad jag saknar atm:

1. <Coffe3
2. THE ARK
3. Backyard Babies
4. Anji
5. Du är verkligen precis som jag
6. Märta
7. Mikaelah
8. Kramar
9. Sommar
10. Att vara mig sjäv.

Nu ska jag eta och sen ska jag mysa med min familj.
Och vara glad för en grej hihihi! Och vara ledsen för att Ark slutat.
HEJHOPP.

Kommentarer
Postat av könsrockaren: Johanna

JagSaknarDig! hallå 2 DAGAR och jag bubblar av energi och massa jag vill tjata hål i huvudet på dig om, har massa att berätta men kanske ändå inget. Du MÅSTE bli frisk snart annars kmr det börja spruta tjat och energi ur öronen på mig, behöver en sån där kväll som på konfa-lägret ♥

2010-12-10 @ 23:05:40
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0