They say I'm one big tragedy, every move I make is a felony:

Jag vill inte vara här. Jag är på precis samma ställe som för två år sen.
Det skrämmer mig. Att så mycket saker har hänt, men jag fortfarande sitter i min säng, lyssnar på "Berg&Dalvana" och har den där känslan, som jag aldrig rår på.

Jag pallar inte riktigt. Och jag är fattig så kan inte ringa någon.
Och gång på gång bläddrar jag igenom min kontaktlista i mobilen, utan att hitta någon att skriva till.
För det känns som jag stör hela jävla tiden.

I'm so bombed out of my mind.


Kommentarer
Postat av könsrockaren: Angelica

Du stör inte när du smsar migggg

2010-12-06 @ 22:38:07
Postat av könsrockaren: Johanna

Skriv till mig, lr logga in på skype så kan vi snacka, känns som vi har massa att säga fast vi kanske inte har det, hatar att va borta från skolan :o<3

2010-12-07 @ 21:14:40
URL/Bloggadress: http://emokrakan.blogg.se/
Postat av könsrockaren: Ina

deppigt:(

2010-12-08 @ 10:47:40
URL/Bloggadress: http://inapeanut.blogg.se/

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0