All I want for christmas is you:



Jag tänkte att någon kanske skulle vara intresserad av att veta vad jag fick i julklapp!
Eller nej, egentligen skiter jag fullständigt i vad ni tycker, men HEY DET HÄR FICK JAG:

- Påslakan och örngott med stjärnor på, hihi!
- Jonas Gardell: "Jenny"
- Jonas Gardell: "Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig mer åter"
- Thåström: "Stå aldrig still: En bok om Joakim Thåström"
- Parfym
- Godis, nom nom
- En blårutig skjorta
- Father of a son-singeln + världens charmigaste brev (POSS POSS PÅ ANJI hjerta)
- Örhängen
- Ring (Kenza)
- Ralhyvel och rakgel (HAHAHHAHAHHA VADÅ EMOVARNING)
- Lite pengar
- Och en kameraväska som jag glömde ta kort på HEHE

Sådär. Är jätteglad för dom iallafall!

My Chemical Romance – All I Want For Christmas Is You - 2005

Kommentarer

Shout it out loud:

Jag är könsrockare:
Remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0